de Marius Bujor, specialist SEO & SEO copywriter

Existența în mediul online devine din ce în ce mai complicată, complexă. Atunci când o firmă își permite, cel mai inteligent lucru este să își creeze un colectiv, o echipă de marketing care să se ocupe de prezența ei online. Pur și simplu un simplu site, făcut și lăsat de izbeliște pe internet nu mai este suficient.

De ce este bine să ai un site? Simplu – ai canalul tău media: ziarul sau revista ta, chiar televiziunea ta, în cazul, recomandabil, în care ai și un canal Youtube. Dar ca să te bucuri de tot potențialul pe care ți-l pot oferi mijloacele de promovare și comunicare online, trebuie să ai specialiști.

Specialiștii pot fi cumpărați, dacă ești o companie care dispune de fonduri mari, sau formați, în cazul în care vrei să investești în formarea unor experți. Eu îți recomand să alegi ultima variantă, dacă timpul nu te presează – costurile de început sunt mai mici, iar cei care vor ajunge experți mulțumită ție sunt toate șansele să îți fie recunoscători, să îi fidelizezi, să îți fie alături în momentele grele în care mulți angajați ar părăsi firma. Vor fi oamenii tăi de încredere, bine pregătiți și mereu dispuși să te ajute. O echipă cu adevărat eficientă este una în care oamenii sunt legați afectiv, nu doar din interese de business.

Așadar, dacă vrei să îți faci propria echipă de specialiști în marketing-ul online, iată la ce cursuri ar trebui să îi trimiți.

Cursuri SEO

Optimizarea pentru motoarele de căutare este esențială pentru promovarea online a afacerii tale; la ce bun să ai un site, dacă nimeni nu îl citește? Așadar, un expert SEO te poate ajuta să îți promovezi site-ul cu ajutorul motoarelor de căutare. Altfel spus, poate ajuta pagina ta web să apară pe primele poziții în rezultatele generate de motoarele de căutare, ceea ce înseamnă, mulți vizitatori și mulți potențiali clienți.
Nu toate afacerile sunt la fel, iar optimizările SEO trebuie să țină cont de acest aspect. Iată de ce cei de la cursuri-seo.ro au cursuri SEO atât la nivel general, dar și specific diferitelor tipuri de afaceri (SEO pentru magazinele online, SEO pentru site-urile de fotografie, SEO pentru WordPress etc.)

Cursuri AdWords

Campaniile de tip Pay Per Click (PPC) realizate prin intermediul serviciului Google Adwords pot fi foarte utile atunci când vrei rezultate pe termen scurt. Un specialist în realizarea unei astfel de campanii te poate ajuta să economisești timp și să îți atingi obiectivele foarte rapid. Dacă SEO este o strategie care se desfășoară pe termen mediu și lung, PPC este foarte util atunci când tocmai ai intrat în business și ai nevoie de promovare rapidă și/sau specifică pentru un anumit produs ori serviciu.

Cursuri Social Media

Rețele de socializare cum ar fi Facebook, Google+ și Twitter sunt instrumente de promovare foarte puternice. Sunt medii foarte dinamice, în care oamenii schimbă idei, informații, opinii ceea ce le face foarte utile când vine vorba popularizarea unei companii sau a unor servicii or produse. Un produs excepțional sau o reclamă simpatică pot ajunge foarte cunoscute într-un timp foarte scurt și îți pot transforma afacerea într-o „vedetă”, peste noapte.

Cursuri Email Marketing

Emailul a rămăs cea mai simplă modalitate prin care iei legătura cu clienții; în plus, este şi una dintre cele mai eficiente modalităţi de promovare online. Iată de ce o bază de date cu sute, sau mii de adrese de email valorează extrem de mult. Însă, nu doar numărul contează; email marketing nu înseamnă doar să trimiți emailuri; sunt tehnici, strategii pe care doar un expert le cunoaște. Aplicate necorespunzător, aceste tehnici se pot întoarce împotriva ta cu consecinţe nu tocmai plăcute.

Cursuri Google Analytics

Google Analytics este o aplicație foarte puternică și utilă, care te poate ajuta să monitorizezi performanța prezenței tale online. Un specilialist îți poate arăta cum se comportă site-ul tău, ce mai poate fi îmbunătățit și unde. De asemenea, rapoartele oferite de această aplicație sunt foarte utile și atunci când derulezi campanii plătite de promovare prin intermediul Google AdWords.

Aceste cursuri sunt oferite de cei de la Rezistenta Online (detalii cursuri-seo.ro, rezistenta-online.ro) – o echipă de traineri tineri, bine pregătiți, experiți în domeniile lor și care gândesc business – exact profesioniștii pe mâinile cărora să îți încredințezi viitorii specialiști.