curs ppc

Training intensiv Google AdWords

58% din populatia Romaniei are acces la internet, adica mai bine de 11 milioane de oameni petrec cel putin cateva ore pe saptamana cautand online raspunsuri, urmarind filmulete sau scriind e-mailuri. In tara noastra, Google este cel mai folosit motor de cautare, iar Youtube cel mai accesat website de video sharing, drept pentru care prezenta unui brand pe Google AdWords este obligatorie daca vrei sa fii acolo unde sunt si clientii tai.

Google AdWords este un sistem complex de promovare online, pe care un specialist in Pay Per Click il poate folosi cu succes cu scopul cresterii vanzarilor sau a traficului pe site, a optimizarii ratei de conversie sau a scaderii costului de achizitie. Odata intelese algoritmul de functionare si tehnicile de optimizare, specialistul poate determina cu usurinta care sunt problemele si oportunitatile aparute in timpul desfasurarii campaniilor.

De ce sa te inscrii la acest training?

  • vei intelege care sunt cei mai importanti factori in succesul promovarii online
  • iti doresti sa administrezi campanii Google AdWords, fara frica de a pierde bani
  • vei crea campanii si vei urmari in timp real statisticile din platforma
  • vei folosi tehnici avansate de optimizare si de creare a campaniilor
  • vei invata cum sa cresti profitabilitatea si sa scazi costurile de promovare
  • la sfarsitului trainingului, vei fi pregatit pentru certificarea oficiala Google AdWords
  • vrei sa intelegi ce presupune munca unui specialist PPC si poate sa urmezi o astfel de cariera

Despre trainer

Trainerul cursului este Catalina Măruşter,  specialist cu peste 5 ani experienta in administrarea

campaniilor PPC si predarea de cursuri AdWords.

Catalina Maruster

 

Cum li s-au parut cursurile acestui trainer participantilor de la editiile anterioare?

 

Foarte interesant. S-a facut foarte multa practica si a fost foarte bine structurat cursul.
Rantes Nicoleta, Administrator afacere online

 

Trainerita calma, explica foarte pe intelesul oricui. Pot verifica de acum daca angajatii fac bine lucrurile in AdWords si pe website.
Catalina

 

Foarte util! Mi-a placut mult partea practica si ca s-a lucrat pe site-urile noastre. Stiam teorie dar este prima data cand am avut sansa sa aplic pe exemplu real. As recomanda cu placere fiindca te ajuta cu notiuni practice de creare de campanii. Teorie gasesti peste tot, practica conteaza.
Ilie Andreea Iuliana

 

Structurat, dinamic, simplu, interactiv. Este usor de inteles si este un punct de plecare bun.
Topciu Marius

 

Foarte bun, extrem de tehnic, foarte aplicat. Este folositor atat celor care au marketing ca si profesie cat si celor care au un business propriu.
Dana

 

Foarte practic si foarte la obiect. Am invatat „by doing” cum sa imi promovez afacerile. Informatiile se acumuleaza cu usurinta.
Madaloin Bosineanu, Economist

 

Cursul urmat mi-a lasat o impresie foarte buna, atata despre agentie cat si despre trainer. Multe informatii prezentate insa sub o forma interactiva.” Matei Andreea, PR

 

Foarte util si practic, voi pune totul la treaba.
Nicoleta, Webdesigner

 

Foarte util! Profesorul (Catalina) foarte bun, stil prietenos, informatii utile. Nimic de imbunatatit.
Alexandra, Project manager

 

O parte dintre clientii pentru care a lucrat:

Clienti AdWords

Structura trainingului

Trainingul se va desfasura pe durata a 8 saptamani, cate 2,5 ore in fiecare saptamana. Pentru o mai buna intelegere a campaniilor si a procesului de optimizare, se recomanda alocarea sumei de 50-100 lei pentru testarea propriu-zisa a campaniilor desfasurate in saptamanile de curs.

De asemenea, este recomandat ca fiecare cursant sa isi aleaga de la inceput un website pe care sa lucreze pana la finalul celor 8 saptamani. Dupa fiecare curs, va exista o tema practica si un material de citit din suportul de curs pentru examenul Google AdWords.

 

Saptamana 1. Repere in promovarea online

  •       Analiza datelor. Identificarea problemelor       
  •       Instrumente pentru research
  •       Definirea obiectivelor. Setare KPI
  •        Psihologia utilizatorului – cum sa intri in mintea lui
  •       Analiza website-ului. Exemple user experience

Material de citit + Tema 1

 

Saptamana 2. Setarea corecta a contului Google AdWords

  •        Crearea contului Google AdWords
  •        Descrierea platformei AdWords
  •        Introducerea datelor de facturare
  •        Crearea si legarea contului de Google Analytics
  •        Descrierea platformei Google Analytics. Setari de baza
  •        Crearea codului de tracking & verificarea lui. Setarea obiectivelor
  •        Google Search versus Google Display Network

Material de citit + Tema 2

 

Saptamana 3. Google Search

  •        Etapele procesului de cumparare – buying funnel
  •        Tipuri de cuvinte cheie
  •        Research cuvinte cheie. Keyword Planner versus 3rd party tools
  •        Gruparea cuvintelor cheie
  •        Cuvinte cheie negative
  •        Alegerea reclamelor potrivite
  •        Crearea campaniei Google Search

Material de citit + Tema 3

 

Saptamana 4. Optimizarea campaniei Google Search

  •        Extensii de reclama
  •        Scorul de calitate
  •        A/B testing
  •        Analiza indicatorilor website-ului
  •        Strategii de optimizare a traficului si a costului

Material de citit + Tema 4

 

Saptamana 5. Google Display Network

  •        Definirea audientei
  •        Tipuri de targetari
  •        CPC versus CPM
  •        Research website-uri. Display Planner
  •        Crearea reclamelor. Dimensiuni & exemple de bannere

Material de citit + Tema 5

 

Saptamana 6. Optimizarea Campaniei de Display. Procesul de remarketing

  •        A/B testing
  •        Analiza perfomantei targetarilor
  •        Strategii optimizare
  •        Ce este remarketingul. Crearea listelor de remarketing
  •        Crearea campaniei de remarketing & reclame targetate pe fiecare audienta

Material de citit + Tema 6

 

Saptamana 7. Alte tipuri de campanii & concluzii

  •        Analiza KPI. Concluzii
  •        Campaniile dinamice. Google keyword insertion
  •        Campaniile RLSA
  •        Campaniile video si CPV
  •        Campaniile de Gmail
  •       Folosirea programului Google AdWords Editor (optional)

Material de citit + Tema 7

 

Saptamana 8. Pregatire pentru examenul de certificare Google Adwords

  •        Simulare examen
  •        Modele de intrebari & discutii

Material de citit

 

Pentru participarea la trainingul intensiv AdWords se cer:

Cunostinte bune operare calculator.
Este necesara cunoasterea limbii engleze la nivel minim pentru intelegerea usoara a termenilor.
Nu se cere experienta anterioara in crearea de campanii AdWords

Tip curs

Training intensiv
5-11 participanti
Sediu Bucuresti
Urmatorul curs:
23 ian – 13 mar 2018

Susan Barnett

Architecture Student

Ben Smith

Architecture Student

FORMULAR INSCRIERE

Datele firmei sau nume, CNP si adresa.

Aboneaza-te pentru a nu rata noutatile si ofertele

Durata

Training intensiv 8 saptamani

Locatie

Sediu Locatie centrala Bucuresti

Cost

1500 lei (platibili in 3 rate, 20% avans)