58% din populatia Romaniei are acces la internet, adica mai bine de 11 milioane de oameni petrec cel putin cateva ore pe saptamana cautand online raspunsuri, urmarind filmulete sau scriind e-mailuri. In tara noastra, Google este cel mai folosit motor de cautare, iar YouTube cel mai accesat website de video sharing, drept pentru care prezenta unui brand pe Google Ads este obligatorie daca vrei sa fii acolo unde sunt si clientii tai.
Google Ads este un sistem complex de promovare online, pe care un specialist in Pay Per Click il poate folosi cu succes cu scopul cresterii vanzarilor sau a traficului pe site, a optimizarii ratei de conversie sau a scaderii costului de achizitie. Odata intelese algoritmul de functionare si tehnicile de optimizare, specialistul poate determina cu usurinta care sunt problemele si oportunitatile aparute in timpul desfasurarii campaniilor.
De ce sa te inscrii la acest training?
- vei intelege care sunt cei mai importanti factori in succesul promovarii online
- iti doresti sa administrezi campanii Google Ads, fara frica de a pierde bani
- vei crea campanii si vei urmari in timp real statisticile din platforma
- vei folosi tehnici avansate de optimizare si de creare a campaniilor
- vei invata cum sa cresti profitabilitatea si sa scazi costurile de promovare
- la sfarsitului trainingului, vei fi pregatit pentru certificarea oficiala Google Ads
- vrei sa intelegi ce presupune munca unui specialist PPC si poate sa urmezi o astfel de cariera
Despre trainer
Trainerul cursului este Gabriela Ciocan, specialist cu peste 10 ani experienta in administrarea campaniilor PPC si in predarea de cursuri.
Despre trainer
Trainerul cursului este Gabriela Ciocan,
Online Marketing Manager Gardenpedia,
specialist marketing online cu peste 10 ani experienta.
O parte din clientii pentru care a lucrat:
Structura trainingului
Trainingul este format din 6 module cu durata de 2.5 ore fiecare, sedintele fiind raspandite pe durata a 6 saptamani. Sedintele au loc in fiecare marti, in intervalul orar 18:00 – 20:30.
Pentru o mai buna intelegere a campaniilor si a procesului de optimizare, se recomanda alocarea sumei de 50-100 lei pentru testarea propriu-zisa a campaniilor desfasurate in saptamanile de curs.
De asemenea, este recomandat ca fiecare cursant sa isi aleaga de la inceput un website pe care sa lucreze pana la finalul cursului. Dupa fiecare curs, va exista o tema practica si un material de citit din suportul de curs pentru examenul Google Ads.
Pret si durata curs
Pret 2400 lei pentru participare la sediu sau 2100 lei pentru participare online, achitabili in 2 rate.
Durata 6 saptamani, in fiecare marti, de la 18:00 la 20:30.
Modul 1. Introducere in Google Ads.
- Google Ads in mixul de marketing
- Crearea contului Google Ads
- Descrierea platformei Google Ads
- Google Analytics si Google Ads – cum lucreaza impreuna
- Crearea codului de tracking & verificarea lui
- Setarea obiectivelor/conversiilor
- Google Search versus Google Display Network
Modul 2. Google Search
- Etapele procesului de cumparare – buying funnel
- Structura unei campanii
- Tipuri de cuvinte cheie
- Research cuvinte cheie. Keyword Planner versus 3rd party tools
- Gruparea cuvintelor cheie
- Cuvinte cheie negative
- Crearea Reclamelor Potrivite / Google Keyword Insertion
- Crearea campaniei Google Search
Tema + Material de citit
Modul 3. Optimizarea campaniei Google Search
- Extensii de reclama
- Scorul de calitate
- Analiza indicatorilor website-ului
- Strategii de optimizare a traficului si a costului
Modul 4. Automatizari si A/B Testing
- Tipuri de bidding
- Regulile automate
- A/B testing
Material de citit
Modul 5. Google Display Network
- Google Display Network
- Definirea audientei
- Tipuri de targetari
- Ce este remarketingul. Crearea listelor de remarketing
- Crearea campaniei de remarketing & reclame targetate pe fiecare audienta
- Crearea reclamelor. Dimensiuni & exemple de bannere
Modul 6. Alte tipuri de campanii & concluzii
- Campaniile DSA
- Campaniile de Shopping Ads
- Concluzii
Pentru participarea la trainingul intensiv Google Ads se cer:
Cunostinte bune operare calculator.
Este necesara cunoasterea limbii engleze la nivel minim pentru intelegerea usoara a termenilor.
Nu se cere experienta anterioara in crearea de campanii Google Ads