Vrei sa creezi o legatura intre tine si clientii tai? Cursurile noastre de Social Media te vor invata ce trebuie sa faci pentru a fi prezent pe toate marile retele sociale din tara, dar si cum le poti folosi in avantajul tau.
In timpul cursului vei vedea live ce inseamna sa iti creezi o relatie cu clientii tai pe retelele sociale si vei face practica in aceasta directie. Iti vom prezenta pasii pe care trebuie sa ii urmezi pentru a fi prezent langa cei interesati de afacerea ta si ce trebuie sa faci pentru a porni o conversatie cu acestia. Ai ajuns deja in acest stadiu? Nici o problema deoarece iti vom arata si cum trebuie continuata aceasta conversatie pentru a fi atat in folosul tau, cat si in folosul clientilor tai.
Formatul cursului
Curs de grup locatie centrala Bucuresti
sau curs privat, online sau la sediul firmei
Pret si durata curs
Pret 1500 lei, achitabili in 3 rate:
un avans de 500 de lei, si alte doua rate de 500 de lei (dupa a 2-a si a 4-a sedinta).
Discount 150 de lei la plata finala in cazul platii early bird (cu cel putin o luna inainte), pentru inscrieri multiple sau pentru tineri pana in 26 de ani.
Durata 6 saptamani, in fiecare joi, de la 18:00 la 20:30.
Despre trainer
Trainerul cursului este Gabriela Ciocan,
Online Marketing Manager Gardenpedia,
specialist marketing online cu peste 7 ani experienta.
O parte din clientii pentru care a lucrat:
Structura cursului
In cadrul cursului vei afla informatii despre cum sa folosesti social media pentru a iti indeplini obiectivele. Vom mentiona cateva din lucrurile ce se vor invata:
Modul 1
Fresh Data on Social Media, Organic Reach, Social Media Users
Postari eficiente: Do’s and Dont’s
Analiza de date & Facebook Engagement Benchmarks
Crearea de personas
Sesiune Facebook Ads:
Business Manager: creare si acces
Modul 2
Tracking: Pixel & Custom Conversions – Teorie si Practica
Audientele: Tipuri de audienta: teorie si practica
Campaniile de Facebook: structura unei campanii
Despre campaniile dinamice
Modul 3 – Practica
Crearea unei campanii de Trafic
Crearea unei campanii de Conversii
Crearea unui Event in Facebook
Crearea de Ad-uri de diferite tipuri
Modul 4
Optimizarea costurilor si rezultatelor pentru campaniile din Facebook Ads:
KPI de urmarit
Budget Optimization
Split Test
Crearea de Rapoarte: Exemple si Practica
Modul 5
Instagram, LinkedIn, Pinterest, Twitter
Promovarea pe Instagram
Promovarea pe Pinterest
Promovarea pe Twitter
Promovarea pe LinkedIn – Exemplu: crearea unei campanii
Modul 6
Despre Youtube
Crearea canalului
Prezentarea platformei de Google Ads
Crearea unei campanii pe Youtube
La sfarsitul cursului vei stii toate dedesubturile retelelor sociale majore din Romania, dar si cum trebuie folosite acestea pentru a iti duce businessul mai departe. Vei putea interpreta rapoartele oferite de acestea pentru a iti intelege mai bine publicul tinta si pentru a iti transforma cat mai multi vizitatori in cumparatori.
Pentru participarea la curs se cer:
Cunostinte bune operare calculator.
Este necesara cunoasterea limbii engleze la nivel minim pentru intelegerea usoara a termenilor.
Nu se cere experienta anterioara in crearea de campanii Social Media sau Facebook Ads.