Vrei sa creezi o legatura intre tine si clientii tai? Cursurile noastre de Social Media te vor invata ce trebuie sa faci pentru a fi prezent pe toate marile retele sociale din tara, dar si cum le poti folosi in avantajul tau.
In timpul cursului vei vedea live ce inseamna sa iti creezi o relatie cu clientii tai pe retelele sociale si vei face practica in aceasta directie. Iti vom prezenta pasii pe care trebuie sa ii urmezi pentru a fi prezent langa cei interesati de afacerea ta si ce trebuie sa faci pentru a porni o conversatie cu acestia. Ai ajuns deja in acest stadiu? Nici o problema deoarece iti vom arata si cum trebuie continuata aceasta conversatie pentru a fi atat in folosul tau, cat si in folosul clientilor tai.
Formatul cursului
Curs de grup locatie centrala Bucuresti
sau curs privat, online sau la sediul firmei
Pret si durata curs
Pret 2400 lei pentru participare la sediu sau 2100 lei pentru participare online, achitabili in 2 rate.
Durata 6 saptamani, in fiecare joi, de la 18:00 la 20:30.
Despre trainer
Silvia Palașcă
Fondator SVP Solutions Web – Agentie de marketing digital – 2016 – Prezent
Experienta hands-on de peste 7 ani in e-commerce, creare de magazine online, promovarea de produse si servicii in Google Ads si Social Media Ads pentru diferite tipuri de business-uri. Aduce o abordare 360 de grade asupra mediului online cu focus pe strategia de business.
Nu ii este teama sa creasca branduri de la 0. Pasionata de vinuri, de aceea majoritatea brandurilor din portofoliu sunt din zona HoReCa.
Portofoliul include: Asociatia Dealu Mare, Aurelia Visnescu, Viile Metamorfosis, Asociatia Pro BCA, dar si pentru clienti internationali.
Poveste de succes – Evadare in Dealu Mare
Event de turism viticol la cramele din Dealu Mare pornit in pandemie (prima editie 2020) prin care cramele sa se promoveze in contextul scaderii vanzarilor cu 30-90% pe sectorul HoReCa. Singurul canal de promovare a fost cel digital, s-a folosit un mix de instrumente (Google Ads, Facebook Ads, parteneriate cu bloggeri, continut organic pe platformele social media).
Prima editie a evenimentului a avut 250 de bilete vandute, urmatoarele 500, respectiv 580. Bugetul de publicitate a fost 1400 RON in primul an si 3000 in urmatorii.
Structura cursului
In cadrul cursului vei afla informatii despre cum sa folosesti social media pentru a iti indeplini obiectivele. Vom mentiona cateva din lucrurile ce se vor invata:
Modul 1
Fresh Data on Social Media, Organic Reach, Social Media Users
Postari eficiente: Do’s and Dont’s
Analiza de date & Facebook Engagement Benchmarks
Crearea de personas
Sesiune Facebook Ads:
Business Manager: creare si acces
Modul 2
Tracking: Pixel & Custom Conversions – Teorie si Practica
Audientele: Tipuri de audienta: teorie si practica
Campaniile de Facebook: structura unei campanii
Despre campaniile dinamice
Modul 3 – Practica
Crearea unei campanii de Trafic
Crearea unei campanii de Conversii
Crearea unui Event in Facebook
Crearea de Ad-uri de diferite tipuri
Modul 4
Optimizarea costurilor si rezultatelor pentru campaniile din Facebook Ads:
KPI de urmarit
Budget Optimization
Split Test
Crearea de Rapoarte: Exemple si Practica
Modul 5
Instagram, LinkedIn, TikTok, Twitter
Promovarea pe Instagram
Promovarea pe TikTok
Promovarea pe Twitter
Promovarea pe LinkedIn – Exemplu: crearea unei campanii
Modul 6
Despre Youtube
Crearea canalului
Prezentarea platformei de Google Ads
Crearea unei campanii pe Youtube
La sfarsitul cursului vei stii toate dedesubturile retelelor sociale majore din Romania, dar si cum trebuie folosite acestea pentru a iti duce businessul mai departe. Vei putea interpreta rapoartele oferite de acestea pentru a iti intelege mai bine publicul tinta si pentru a iti transforma cat mai multi vizitatori in cumparatori.
Pentru participarea la curs se cer:
Cunostinte bune operare calculator.
Este necesara cunoasterea limbii engleze la nivel minim pentru intelegerea usoara a termenilor.
Nu se cere experienta anterioara in crearea de campanii Social Media sau Facebook Ads.