De ce nu convertesc vizitatorii asta este marea intrebare.
Cursul de optimizare a ratei de conversie te va ajuta sa intelegi comportamentul vizitatorilor site-ului tau, dar si mai important te va invata ce trebuie sa corectezi pentru a iti indeplini mai bine obiectivele de bussines. O sa fii surprins de cat de mici sunt detaliile care fac diferenta in ochii unui vizitator.
Cui se adreseaza?
Cursul se adreseaza antreprenorilor online si persoanelor care lucreaza in domeniul marketingului online si vor sa se specializeze in optimizarea ratei de conversie. Informatiile pe care le vei obtine va vor ajuta sa intelegi ce poti face din punct de vedere tehnic, vizual si psihologic pentru ca vizitatorii unui site sa cumpere produsele oferite, sa se aboneze la newsletter si sa indeplineasca alte obiective ale afacerii online.
Formatul cursului
Training privat online sau la sediul firmei
Pret si durata curs
Trainingurile personalizate au un pret ce porneste de la 500 de lei pe ora pentru un numar de la 1 la 4 persoane, si 150 de lei pe ora de persoana, pentru grupuri intre 5 si 10 persoane.
Trainingurile personalizate au o durata minima de 2 ore, durata ideala fiind determinata de cursant, si se pot sustine online sau la sediul companiei beneficiare, in functie de locatia acesteia.
Structura cursului
1. Studii de caz
Timp de 4 ore vom analiza si invata din experienta altora si vom vedea cum au reusit ei sa isi imbunatateasca rata de conversie. Trecand prin studiile de caz vei descoperi lucrurile pe care le poti aplica la propria afacere.
2. Workshop pe propria afacere
Dupa cum ziceam si la inceput, trebuie in primul rand sa iti intelegi vizitatorii. Prin studierea Click Map-urilor site-ului oferite de unelte ca Google Analytics si prin feedback-ul oferit de catre ceilalti participanti vei strange informatii despre actiunile vizitatorilor tai. De indata ce ai acest feedback vei stii care sunt problemele si te vei apuca de rezolvarea acestora.
Nu stii daca trebuie sa urmezi acest curs? Intreaba-te urmatoarele lucruri:
Stii ce face un vizitator pe site-ul tau?
De ce ajunge pe pagina produsului dar nu il adauga in cos?
De ce il adauga in cos dar nu ajunge sa plateasca?
De ce intra pe site se uita cateva secunde pe pagina ta si iese fara sa mai acceseze o alta pagina?
Trebuie sa definesti o problema inainte sa o poti rezolva, iar in cadrul cursului vei afla care ar putea fi problemele principale ale site-ului. Daca vei avea mai multe probleme si mai multe rezolvari te vom invata cum sa le testezi pe toate. Nu ai nici o rezolvare? Nicio problema, iti vom oferi noi idei.